Pro lepší prodej nemovitostí


Na trhu práce není tolik zajímavých nabídek, které by člověka donutily ke změně práce. Proto se stále více lidí rozhoduje že začnou podnikat. Podnikání ale není pro každého, a tak se někdo rekvalifikuje třeba do IT nebo do oblasti financí. Mnoho lidí to ale stále více táhne k realitám, protože jde o stále žádaný, perspektivní a hlavně zajímavý obor. Nemovitosti se budou stále prodávat, kupovat a pronajímat, takže pořád je v této oblasti možnost začít svou kariéru.

uzavřená smlouva

Oblasti nemovitostí je velice zajímavá. Člověk se tak podívá i do míst, která jsou běžně lidem nepřístupná. Prodávají se domy a chaty známých osobností, luxusní rezidence politiků nebo třeba zapomenuté vily z první republiky. Makléř se tak podívá do spousty zajímavých nemovitostí, které musí umět prodat nebo pronajmout. Není to snadné, protože na trhu působí spousta makléřů, kteří si logicky chtějí ukousnout z koláče co největší sousto. Jak uspět na trhu, kde je velké konkurence?

prodaná nemovitost

Každý makléř se snaží nabídnout nemovitost tak, aby uzavřel obchod. Jen sepsat inzerát a čekat na zájemce ale dávno nestačí. Když neprodáte nemovitost ve stanoveném termínu vy, prodá ji někdo jiný. Proto je potřeba být zdravě draví a sebevědomí. Zároveň je ale nutné dodržovat zákony a nezamlčovat skutečný stav realit.

Jednou z věcí, která vám může nejen v začátcích pomoct, jsou videoprohlídky nemovitostí. Funguje to tak, že se nemovitost určená k prodeji nebo pronájmu nahraje kamerou a dronem, vy si s dní namluvíte komentář a video se potom nahraje k inzerátu. Je to skvělý způsob jak nemovitost přiblížit zájemcům, a díky komentáři bude vaše nabídka osobnější než pouhých pár řádků inzerce. Tuto prohlídku můžete pojmout i jako částečnou sebeprezentaci, která vám může pomoct v klientech vyvolat pocit že jste opravdu profesionál, který ví co dělá.